Cozy grey

sexta-feira, 11 de março de 2016


Boa tarde a todos! Hoje trago-vos o outfit que usei no nosso passeio há umas semanas atrás. Como ainda estava muito frio, optei um ir "às camadas". Não se vê muito bem, mas tenho vestida a camisola que usei no último outfit que vos mostrei. Por cima tenho um cachecol que compre já há muitos anos atrás e um dos meus casacos preferidos. A parte mais importante, pelo menos para mim, são os óculos de sol. Para quem me conhece ou eu não tenho óculos de sol (porque parti os últimos) ou esqueci-me deles em casa. Estes foram a minha nova aquisição, depois de muita procura, e adoro-os. Se quiserem saber mais informações sobre as várias peças é só continuarem a ler. Espero que tenham gostado!
Good afternoon everyone! Today I bring you the outfit I wore on our date froma  couple of weeks ago. Since it was still cold, I decided to layer it out. You can't see very well but underneath I have the pink shirt I wore on the last outfit I posted. Over it I have a black scarf I bought a long time ago and one of my favorite coats. The most important part, at least for me, are the sunglasses. For those who know me, either I don't have have sunglasses (because I broke the previous pair) or I forgot them at home. These are my newest acquisition after a long search and I love them. If you want to know more information about the pieces that I'm wearing you can keep on reading. Hope you liked it! 



Shirt: Acessórios & Cia || Coat: SheIn || Scarf: Claire's || Sunglasses: Stradivarius || Jeans: Bershka

2 comentários

I love reading your opinions so feel free to leave a comment! ♥

Latest Instagrams

© 3200 Degrees. Design by FCD.